Mokytojų tarybos sudėtis
Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Atstovaujama klasė | Pareigos |
---|---|---|---|
1. | Rita Goleckienė | mokytoja | Pirmininkė |
2. | Lina Baltrušaitienė | mokytoja | Narė |
3. | Laima Borkertaitė | mokytoja | Narė |
4. | Tomas Kantautas | mokytojas | Narys |
5. | Jolanta Kilkiuvienė | mokytoja | Narė |
6. | Vilija Paškauskienė | mokytoja | Narė |
7. | Vaida Armonienė | mokytoja | Narė |
8. | Jurgita Sokienė | mokytoja | Narė |
9. | Odeta Uselienė | mokytoja | Narė |
10. | Rasa Vaišvilienė | mokytoja | Narė |
Mokytojų tarybos veiklą reglamentuoja
Mokytojų taryba – Progimnazijos savivaldos institucija, susidedanti iš rinkimais išrinktų mokytojų, atstovaujanti mokytojų interesams ir sprendžianti mokytojams aktualias problemas.
Mokytojų taryba sudaroma dvejiems mokslo metams. Tarybos nario įgaliojimai prasideda, kai į pirmąjį posėdį susirenka išrinkti tarybos nariai, ir tęsiasi, kol į pirmąjį posėdį susirenka kitam laikotarpiui išrinkti tarybos nariai. Dalyvavimo mokytojų taryboje kadencijų skaičius tam pačiam asmeniui neribojamas.
Mokytojų tarybai vadovauja pirmininkas, išrinktas Mokytojų tarybos posėdyje slaptu balsavimu dvejų metų kadencijai. Mokytojų tarybą sudaro 10 (dešimt) narių. Mokytojų tarybos pirmininkas ir sekretorius renkami slaptu balsavimu pirmame tarybos posėdyje.
Mokytojų tarybos nario įgaliojimai nutrūksta, kai pasibaigia įgaliojimų laikas, kai jis nebegali eiti savo pareigų dėl sveikatos būklės, nutrūksta jo ryšiai su Progimnazija, atsistatydina, pripažįstamas neveiksniu arba kai jo elgesys nesuderinamas su naryste taryboje. Įgaliojimams nutrūkus, į tarybos nario vietą renkamas kitas asmuo.
Mokytojų tarybos posėdžiai yra teisėti, jei juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai mokytojų tarybos narių.
Mokytojų tarybos funkcijos:
1. planuoja ugdymo turinį ir priima nutarimus mokinių ugdymo kokybės, pedagoginės veiklos tobulinimo klausimais;
2. svarsto ugdymo turinio atnaujinimo, optimalių mokymosi sąlygų ir mokytojų veiklos tobulinimo būdus;
3. nustato mokytojų bendravimo ir bendradarbiavimo būdus, ryšių palaikymo ir tėvų informavimo principus;
4. aptaria skirtingų gebėjimų mokinių ugdymo organizavimo principus, jų ugdymo programas, metodus;
5. svarsto ir teikia siūlymus direktoriui dėl mokinių kėlimo į aukštesnę klasę;
6. nustato mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo, informacijos rinkimo ir panaudojimo tvarką, atsiskaitymo formas;
7. inicijuoja Progimnazijos kaitos procesus, formuoja ir koreguoja veiklos tikslus bei uždavinius;
8. diskutuoja dėl Progimnazijos veiklos plano, aptaria ugdymo plano, programų įgyvendinimo, mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo klausimus;
9. renka atstovus į Progimnazijos Tarybą;
10. aptaria mokinių sveikatos, saugos darbe, mokymosi, poilsio ir mitybos klausimus;
11. teikia siūlymus Tarybai įvairiais Progimnazijos veiklos organizavimo ir ugdymo klausimais.
Mokytojų tarybos pirmininkas apie priimtus nutarimus informuoja Progimnazijos direktorių, o Mokytojų tarybą – apie posėdžiuose priimtų sprendimų vykdymą. Mokytojų taryba veiklą organizuoja pagal Progimnazijos tarybos pritarimu Progimnazijos direktoriaus patvirtintą Mokytojų tarybos veiklos reglamentą.