Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Nekontaktinis laikas |
Pirmadienis |
12.00–14.00 (2 val.) |
– |
Antradienis |
11.00–14.00 (3val.) |
– |
Trečiadienis |
13.00–15.00 (2 val.) |
– |
Ketvirtadienis |
11.00–13.00 (2 val.) |
– |
Penktadienis |
–
|
8.00–17.00 (9 val.)
|
Kontaktai
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Nekontaktinis laikas |
Pirmadienis |
10.00 – 14.00 (4 val.) |
– |
Antradienis |
10.00 – 14.00 (4 val.) |
14.00 – 18.00 (4 val.) |
Trečiadienis |
10.00 – 14.00 (4 val.) |
14.00 – 18.00 (4 val.) |
Ketvirtadienis |
10.00 – 14.00 (4 val.) |
14.00 – 18.00 (4 val.) |
Penktadienis |
9.00 – 11.00 (2 val.) |
11.00 – 17.00 (6 val.) |
Kontaktai
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Nekontaktinis laikas |
Pirmadienis |
12.00 – 13.00 (1 val.) |
13.00 – 15.00 (2 val.) |
Antradienis |
8.00 – 9.00 (1 val.) 10.00 – 13.00 (3 val.) |
13.00 – 15.00 (2 val.)
|
Trečiadienis |
8.00–12.00 (4 val.) |
12.00 – 13.00 (1 val.) |
Ketvirtadienis |
– |
8.00 – 10.00 (2 val.) |
Penktadienis |
– |
12.00 – 14.00 (2 val.) |
Kontaktai
Logopedo funkcijos
- Įvertina mokinio (vaiko) kalbą (tartį, žodyną, gramatinę kalbos sandarą, rišliąją kalbą), kalbos raidos ypatumus, nustato kalbėjimo ir kalbos sutrikimus, specialiuosius ugdymosi poreikius progimnazijoje ar, esant žymiai ribotam mokinio mobilumui dėl ligos ar patologinės būklės, mokinio namuose.
- Siūlo skirti logopedo pagalbą mokiniams, turintiems kalbėjimo ir kalbos sutrikimų: sąrašą mokinių, kuriems numato teikti logopedo pagalbą suderina su Raseinių r. švietimo pagalbos tarnyba ir teikia tvirtinti progimnazijos vadovui, o jam šį sąrašą patvirtinus, pateikia progimnazijos vaiko gerovės komisijai.
- Sudaro individualiąsias, pogrupines ir grupines specialiųjų poreikių mokinio/mokinių kalbos ugdymo programas, jas taiko, rengia savo veiklos ataskaitą.
- Šalina specialiųjų poreikių mokinių kalbėjimo ir kalbos sutrikimus.
- Konsultuoja mokytojus, klasės vadovus kalbėjimo ir kalbos sutrikimų turinčių mokinių (vaikų) tėvelius (globėjus, rūpintojus) ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams (vaikams) teikimo klausimais.
- Padeda mokytojams rengti mokinių, kuriems paskirta specialioji pedagoginė pagalba, pritaikytas ir individualizuotas ugdymo programas.
- Dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje.
- Šviečia progimnazijos bendruomenę aktualiais kalbos raidos, kalbos neišlavėjimo ar sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoja progimnazijos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų poreikių mokinius.