Kartu su dar dviem rajono mokytojomis turėjau galimybę dalyvauti ERASMUS+ PROGRAMOS PROJEKTO NR. 2024-1-LT01-KA121-SCH-000219911 kursuose Helsinkyje, kurių metu pasidalinome profesine patirtimi, gilinome žinias apie dirbtinio intelekto (DI) taikymą ugdyme, ieškojome būdų, kaip palengvinti ateities mokymo (si) procesą. Kursuose buvo aptartos DI technologijos, jų pritaikymas bei įvairūs įrankiai, galintys palengvinti tiek mokytojų darbą, tiek mokinių motyvavimą ir ugdymąsi.
Vienas svarbiausių kursų aspektų buvo tarptautinė patirtis. Dalyviai iš įvairių šalių pristatė savo švietimo sistemas, dalinosi įžvalgomis apie tai, kaip turėtų atrodyti ateities klasė. Suomijos švietimo sistema mums paliko ypatingą įspūdį – čia pabrėžiama individualizuota mokymo metodika, mažos klasės, pasitikėjimas mokytojais ir didelis dėmesys mokinių gerovei. Suomijoje akcentuojamas mokymasis per patirtį, nėra griežtų standartizuotų testų iki baigiamųjų egzaminų, o pamokose skatinamas kūrybiškumas ir savarankiškas mąstymas. Svarbus ir Suomijos švietimo sistemos finansavimas – jis trečias pagal dydį šalyje po sveikatos apsaugos ir socialinės sistemos. Mokiniai ir mokyklos aprūpinamos visomis reikalingomis priemonėmis – nuo rašymo, dailės priemonių iki sporto inventoriaus bei maitinimo.
Be akademinių užsiėmimų, turėjome galimybę pažinti Helsinkį. Aplankėme Senato aikštę su įspūdinga Helsinkio katedra, unikalią Temppeliaukio (Uolos) bažnyčią, garsėjančią savo akustika. Taip pat modernųjį Oodi centrinės bibliotekos pastatą, kuris laikomas vienu inovatyviausių pasaulyje. Išvyka į Suomenlinnos tvirtovę leido susipažinti su šios istorinės vietovės reikšme Suomijos kultūrai ir gynybai. Miesto ritmą pajutome keliaudamos traukiniais, metro, tramvajais, autobusais bei keltu, kas leido įvertinti Helsinkio patogią viešojo transporto sistemą. Labai nustebino miesto tyla, daug elektrifikuotų transporto priemonių, miesto centre daug žmonių susibūrimo vietų, tačiau jokio triukšmo, gatvėje skambančios muzikos iš restoranų.
Šiuose kursuose įgytas patirtis, žinias bei idėjas tikimės pritaikyti savo mokyklose, taip prisidedant prie šiuolaikiško tvaraus ir inovatyvaus ugdymo proceso kūrimo. Erasmus+ programos dėka turėjome progą ne tik patobulinti savo profesines kompetencijas, bet ir užmegzti vertingus tarptautinius ryšius su kolegomis iš įvairių šalių.
Šis projektas finansuojamas Europos komisijos Erasmus+ programos lėšomis. Šis kūrinys atspindi tik autoriaus nuomonę, todėl Nacionalinė agentūra ir Europos Komisija negali būti laikomos atsakingomis už jame pateiktą informaciją.
-
- Paskelbta: 2025-03-26
- Kategorija: Projektinė veikla
2c klasės mokiniai „pasimatavo“ aktoriaus profesiją. -
- Paskelbta: 2025-03-24
- Kategorija: Projektinė veikla
Šiais mokslo metais įgyvendinome mokinių mokymo plaukti programą. -
- Paskelbta: 2025-03-07
- Kategorija: Projektinė veikla
Dalyvaudami Viešosios įstaigos Raseinių neįgaliųjų užimtumo ir paslaugų centro a... -
- Paskelbta: 2025-03-02
- Kategorija: Projektinė veikla
Jaunieji tyrėjai aptarė kietąją vandens būseną. -
- Paskelbta: 2025-02-27
- Kategorija: Projektinė veikla
Progimnazijoje vykdoma neformalaus švietimo programa „Kai padeda – aš galiu... -
- Paskelbta: 2025-02-05
- Kategorija: Projektinė veikla
Jaunieji tyrėjai toliau gilinosi į vandens savybes. -
- Paskelbta: 2025-01-08
- Kategorija: Projektinė veikla
Neformaliojo švietimo ,,Jaunųjų tyrėjų“ veikloje pasirinktas tyrinėjimo objektas... -
- Paskelbta: 2024-12-12
- Kategorija: Projektinė veikla
Lapkričio 25–29 d. Raseinių Viktoro Petkaus, Raseinių Šaltinio progimnazijų ir G... -
- Paskelbta: 2024-12-10
- Kategorija: Projektinė veikla
Toliau tęsiamas Erasmus+ programos 1 pagrindinio veiksmo bendrojo mobilumo proje...