Metodinės tarybos sudėtis 2023-2024 m. m.
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Pareigos įstaigoje |
Pareigos taryboje |
---|---|---|---|
1. | Lina Stulgienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Koordinatorė |
2. | Laima Butvilienė | Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja ekspertė | Pirmininkė |
3. | Laima Česaitienė | Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
4. | Tomas Kantautas | Dorinio ugdymo ir socialinių mokslų mokytojų metodinės grupės pirmininkas | Narys |
5. | Dalia Kosienė | Pradinio, priešmokyklinio ugdymo programų mokytojų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
6. | Irena Kobienė | Fizinio ugdymo, šokio mokytojų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
7. | Daiva Rapolienė | Menų ir technologijų mokytojų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
8. | Rasa Vaišvilienė | Gamtos, matematikos ir informacinių technologijų mokytojų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
9. | Asta Rumševičienė | Užsienio kalbų mokytojų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
10. | Albina Steponavičienė | 5-10 klasių vadovų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
11. | Lina Linkė | Švietimo pagalbos specialistų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
Informacija
Progimnazijos metodinė taryba - mokomųjų dalykų metodinių grupių vadovų grupė, kurios veiklą koordinuoja direktoriaus pavaduotojas ugdymui.
Metodinės tarybos kompetencija ir veiklos organizavimo tvarka nustatoma progimnazijos direktoriaus tvirtinamame Metodinės tarybos darbo reglamente.
Metodinės tarybos funkcijos
- Kartu su progimnazijos direktoriumi, direktoriaus pavaduotoju ugdymui, koordinuojančiu metodinę veiklą, nustato mokytojų, švietimo pagalbos specialistų metodinės veiklos prioritetus.
- Koordinuoja progimnazijoje veikiančių metodinių grupių veiklą, siekiant ugdymo dermės, tęstinumo ir kokybės.
- Aptaria mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, nustato progimnazijos prioritetus.
- Inicijuoja mokytojų bendradarbiavimą ir gerosios patirties sklaidą, ryšius su mokytojų asociacijomis ir švietimo pagalbos įstaigomis.
- Kartu su progimnazijos direktoriumi, direktoriaus pavaduotojais ugdymui nagrinėja ir planuoja ugdymo turinį, ugdymo proceso aprūpinimą, ugdymo kokybę ir ugdymo naujovių diegimą.
- Vertina mokytojų, švietimo pagalbos specialistų metodinius darbus ir mokytojų praktinę veiklą.
- Teikia pasiūlymus metodinėms grupėms, progimnazijos direktoriui.
Pamokų laikas