Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupės sudėtis
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Pareigos įstaigoje |
Pareigos grupėje |
---|---|---|---|
1. |
Lina Stulgienė |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Grupės vadovė |
2. |
Vaida Armonienė |
Matematikos mokytoja metodininkė |
Pavaduotoja |
3. |
Daiva Ramanauskienė |
Fizikos mokytoja metodininkė, informacinių technologijų vyresnioji mokytoja |
Narė |
4. |
Laima Butvilienė |
Lietuvių kalbos mokytoja ekspertė, metodinės tarybos pirmininkė |
Narė |
5. |
Albina Steponavičienė |
Tikybos mokytoja metodininkė, 5-10 klasių vadovų metodinės grupės pirmininkė |
Narė |
6. |
Irena Kobienė |
Fizinio ugdymo mokytoja metodininkė, fizinio ugdymo ir šokio mokytojų metodinės grupės pirmininkė |
Narė |
7. |
Asta Rumševičienė |
Anglų kalbos vyresnioji mokytoja, užsienio kalbų mokytojų metodinės grupės pirmininkė |
Narė |
8. |
Tomas Kantautas |
Istorijos vyresnysis mokytojas, dorinio ugdymo ir socialinių mokslų metodinės grupės pirmininkas |
Narys |
9. |
Dalia Kosienė |
Pradinių klasių mokytoja metodininkė, pradinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojų metodinės grupės pirmininkė |
Narė |
10. |
Daiva Rapolienė |
Muzikos mokytoja metodininkė, meninio ugdymo ir technologijų mokytojų metodinės grupės pirmininkė |
Narė |
11. |
Rasa Vaišvilienė |
Biologijos mokytoja metodininkė, gamtos, matematikos, informacinių technologijų mokytojų metodinės grupės pirmininkė |
Narė |
12. |
Lina Linkė |
Psichologė, švietimo pagalbos specialistų metodinės grupės pirmininkė |
Narė |
Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo uždaviniai ir principai
- Atrasti mokyklos veiklos kokybės sėkmes bei trukdžius ir nustatyti tobulintinas sritis;
- Atkreipti mokyklos bendruomenės dėmesį į veiklos aspektus, lemiančius ugdymo šiuolaikiškumą ir kokybę;
- Remiantis mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo rezultatais, priimti bendrus sprendimus dėl būtinų veiksmų, gerinant mokyklos veiklą;
- Remiantis mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo rezultatais, rengti ir koreguoti mokyklos strateginius, metinius veiklos, ugdymo planus;
- Sudaryti sąlygas visiems mokyklos bendruomenės nariams, reflektavus savo ir mokyklos veiklą, susitelkti siekiant nuolatinio vertybėmis pagrįsto ugdymo(si) proceso tobulinimo;
- Sudaryti sąlygas visai mokyklos bendruomenei, mokyklos veikla suinteresuotiems partneriams sistemingai, argumentuotai ir rezultatyviai diskutuoti apie mokinių asmenybės ugdymą ir mokymąsi;
- Pripažinti mokytojų meistriškumą ir gerąsias praktikas kaip tinkamus pavyzdžius mokytojų bendruomenės, mokyklos kaip organizacijos mokymuisi;
- Atsiskaityti už savo veiklos kokybę mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinančiai institucijai, dalyvių susirinkimui (savininkui), švietimo valdymo subjektams, įgyvendinant viešąjį interesą, kitiems suinteresuotiems asmenims ir partneriams.
- Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimas remiasi šiais principais: bendradarbiavimo, kūrybiškumo, atsakingumo, objektyvumo, tvarios ir pasidalytos lyderystės mokymuisi, humaniškumo, demokratiškumo, konfidencialumo bei tolerancijos.